The 5-Second Trick For webmehr

Wiki Article

فکر می کنید ما به زودی مهدی هاشمی را هم در این دادگاه خواهیم دید؟

رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان درباره ایشان را به رغم تکالب آنان، باید در خدمات جاویدان ایشان در مبارزه و دفاع مقدسی و سازندگی و در کلام شگفت انگیز امام راحل "ره" یافت که مانایی هاشمی را با زندگی و حیات نهضت پیوند زدند، سخنی با چنین اطلاق و قاطعیتی، در مورد کس دیگری صادر نشده است.

De Alexa position geeft aan de populariteit van de site, de meer populaire is natuurlijk een hogere rating sitebeveiliging die wij voor elke activiteit op deze Web sites geven.

آيت الله رفسنجاني اظهار داشت: سياست فعلي ما اين است که سوخت نيروگاهمان را خودمان تهيه کنيم نيروگاه توليد برق را توسعه دهيم و از تکنولوژي هسته اي در کشاورزي و در صنايع ديگر استفاده کنيم.

Click this link to obtain   webmehr Rename or reorder a page through the settings menu beside the web page title. Alternatively, simply click a web site's name to rename it or drag a web site's title to reorder it.

این قانون كه برای صیانت از حقوق و آزادی‌های اساسی و كرامت انسانی، مندرج و مؤكد در قانون اساسی به تصویب رسیده، صداوسیما را مكلف به انجام اموری نموده كه از وظایف قانونی آن سازمان تلقی گردیده و متخلفین از آن‌را متوجه ضمانت اجراهای حقوقی و كیفری نموده است.

من اگر از بیکاری صحبت کردم چون راه حل کاهش نرخ آن را می دانستم، من اگر از نرخ بالای تورم گلایه داشتم چون راه حل کنترل تورم را به خوبی می دانم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان انتخابات بارها این جمله را گفتم که اگر وضع کنونی مملکت به همین منوال پیش رود ناخودآگاه به سمت پرتگاه خواهیم رفت.

Niet altijd moeten vertrouwen op als een web site veel activiteit op sociale netwerken heeft, moeten we altijd zien goed dat variety van activiteit uitgevoerd en hoe ze het doen, maar het is meestal een symptoom van betrouwbaarheid.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

این موضوع میتواند در ایندکس شدن سریع سایت شما به وسیله موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار باشد.

ابراهيم يزدی، معاون سابق نخست وزير و وزير سابق وزارت امور خارجه، جمهوری اسلامی ايران

بدین ترتیب این بار سند خود را دادم اما سفارشات لازم را هم کردم که مباد غفلتی که دادستان قبلی تهران مرتکب شده بود تکرار شود و پای واسطه هایی به ماجرا باز شود که به جای دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم، دست اندرکار تهدید و بی آبرو کردن یک فرد در خانواده و نزد آشنایان و همسایگان شوند و از دیگر سوی آبروی دستگاه قضا آن هم در کشوری اسلامی را به قیمت مصون ماندن ظالمان، چنین ارزان بفروشند. البته این را هم بگویم که در این جلسات که برای بررسی گزارش هایی از وقوع شکنجه و اعمال ناشایست انجام گرفته در زندان ها و پیگیری حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، باری از من پرسیدند که آیا تداوم جمع آوری اسناد شکنجه و تجاوز و کشتار مردم را به مصلحت می دانید و آیا ممکن نیست که این اسناد به دست نااهلان بیافتد؟ که من نیز در پاسخ گفتم این اسناد را در مکان محفوظی نگهداری می کنم و در صورت دستیابی به نتیجه، از بین خواهم برد و تاکید کردم که اسناد تجاوز و شکنجه هیچ مایه افتخار نیست که بخواهم آنها را در صندوقچه ای نگهدارم و یا بر دیوار بیاویزم. اسنادی است برای دستیابی به عدالت و ستاندن حق مظلوم از ظالم متجاوز که بعد از دستیابی به نتیجه، مرجح آن است که نابود شود و بوی متعفن و صورت آزاردهنده ظلم نهفته در آن از بین برود.

Report this wiki page